Alcon, 52. Tod Ulusal Kongresi’nde farkındalık kampanyası “Aynı Değil”in lansmanını gerçekleştirdi

Göz sağlığı alanında dünya lideri ve Novartis grup şirketlerinden Alcon Türkiye’nin göz yapısına ve sağlığına uygun doğru kontakt lensin hasta açısından önemine dikkat çekmek için hazırladığı bilgilendirme kampanyası “Aynı Değil”in lansmanı, Antalya’da düzenlenen Türk Oftalmoloji Derneği 52. Ulusal Kongresi’nde gerçekleştirildi.

Gelecekte kontakt lens kullanım alanları, kontakt lenste konfor ve astigmat ile presbiyopi konularında uzman göz doktorlarının ve ünlü yönetmen Çağan Irmak’ın katılımı ile düzenlenen Alcon Uydu Sempozyumu’na ise katılımcılar büyük ilgi gösterdi. “Her göz aynı değil, peki kontakt lensler?” sorusuna cevap aranan sempozyumda Prof. Dr. İzzet Can, Prof. Dr. Koray Gümüş, Prof. Dr. Ömür Uçakhan Gündüz, Prof. Dr. Mehmet Orhan ve Prof. Dr. Emrullah Taşındı konuşmacı olarak yer aldı.

 

Kongre alanındaki Alcon standında Çağan Irmak’ın katılımı ile gerçekleşen “Çağan Irmak ile Aynı Değil” adlı interaktif workshop, ünlü yönetmenin unutulmaz filmlerinden kareler eşliğinde, bakış açısı, farklı lensler ile elde edilen görüntüler üzerine keyifli bir sohbete dönüştü. Workshop katılımcıları, ünlü yönetmenin verdiği örneklerle “Aynı Değil” kampanyasının temelinde yer alan kavramları karşılaştırma ve benzerlikleri değerlendirme fırsatı buldu.

Bu kampanya sayesinde, göz hekiminin uygulayacağı deneme lensleri ile hastaya en uygun lensin seçilerek, seçilen markanın kontakt lens reçetelerinde mutlaka belirtilmesi konusuna dikkat çekiliyor.

 

#güncel, #haber,

Popüler Yazılar