• Hakkımızda
  • İletişim/Künye
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
MEDİKAL TEKNİK
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi
No Result
View All Result
MEDİKAL TEKNİK
No Result
View All Result

Sektörün En Gözde Şirketi Pfizer

20 Kasım 2015
0

Pfizer Türkiye son dönemde aldığı İnsan Kaynakları ödüllerine bir yenisini daha ekledi. Bloomberg Businessweek tarafından her yıl yapılan “En Gözde Şirketler” araştırmasında Pfizer Türkiye, İlaç sektöründe ilk sırada yer aldı, tüm sektörlerden firmalar arasındaysa 9. şirket oldu. Araştırma 101 üniversiteden, 15 bin 203 üniversite öğrencisinin görüşlerine başvurularak yapıldı. 

İlaç sektörünün öncü firması Pfizer insan kaynakları alanındaki liderliğini son dönemde üst üste aldığı ödüllerle pekiştirdi. Bloomberg Businessweek tarafından bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen En Gözde Şirketler araştırmasında Pfizer Türkiye öğrenciler tarafından “İlaç Sektörünün En Gözde Şirketi” seçilerek, kariyer planlama sürecindeki üniver­site öğren­ci­le­ri­nin gözünde önde gelen işverenler arasında olduğunu bir kez daha teyit etti.

Businessweek gençlere hayallerindeki şirketi sordu

Geçen yıl 11. sırada yer alan Pfizer Türkiye, bu yıl 9. sıradan ilk ona girerek ilk 10 şirket arasında yer alan tek ilaç firması oldu. 15 bin 203 üniversite öğrencisinin görüşlerine başvurularak yapılan araştırmada üniversitelilere en çok çalışmak istedikleri hayallerinin şirketi soruldu. Realta Danışmanlık ile Bloomberg Businessweek işbirliği sonucu bu yıl dördüncüsü yapılan araştırma üniversitelerde etkin çalışan “okul şirketlerin” yeni neslin gözünde yerini sağlamlaştırdığını ortaya koydu. Araştırmada Y Kuşağının şirketlerden beklentileri arasında “nitelikli yönetici, sosyal sorumluluk projeleri, terfi imkanı, girişimciliğin desteklenmesi, çevre politikalarının önemsenmesi, nitelikli iş arkadaşları, etik değerler, dolgun ücret ve yeteneklerini kullanabilmek” gibi kriterler öne çıktı.

Pfizer Türkiye’nin Doğu Avrupa, Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya İnsan Kaynakları Direktörü Hande Eskinazi konuyla ilgili duygularını şöyle ifade etti: “Pfizer Türkiye’de amacımız, önde gelen işveren olma vizyonumuz doğrultusunda, sunduğumuz imkanlar ve  olumlu imaj ile en iyi ve nitelikli kişileri bünyemize çekmektir. Bu nedenle Pfizer Türkiye olarak insan kaynakları çalışmalarımızın ülkemizin geleceği olan üniversite gençliği tarafından takdir görüyor olmasından dolayı çok mutlu ve gururluyuz. Pfizer yöneticileri-öğrenci buluşmaları, kariyer günleri katılımları, ders programlarında okutulan Pfizer vaka çalışmaları, şirketimize öğrenci ziyaretleri gibi yaptığımız pek çok aktivitenin sayesinde gençlere ulaşabiliyoruz. Öncelikle şirketimizi En Gözde İlaç Şirketi seçen ülkemizin dört bir yanındaki gençlere, özverili ve odaklı çalışmaları sonucunda bu başarılı uygulamaları ortaya çıkaran İnsan Kaynakları Departmanımızdaki arkadaşlarımıza ve bu girişimleri destekleyen, benimseyen, yaşatan tüm Pfizer Türkiye çalışanlarına teşekkür ediyoruz.”

 

Tags: ilaç
Previous Post

İlaç Sektörü ve Eczacılar Spektrum 2012’de Buluşuyor

Next Post

Sezaryen ve Kürtajda Bilimsel Gereklilik

admin

Next Post

Sezaryen ve Kürtajda Bilimsel Gereklilik

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi

© 2024 Medikal Teknik Dergisi.

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi

© 2024 Medikal Teknik Dergisi.