AstraZeneca Ticari Mükemmellik ve Satış Kanalları Direktörü

astra

Burak Artunç, AstraZeneca Ticari Mükemmellik ve Satış Kanalları Direktörü olarak atandı

Şubat 2006’dan beri AstraZeneca bünyesinde çalışan Burak Artunç, Ticari Mükemmellik ve Satış Kanalları Direktörlüğü görevine atandı. Burak Artunç bu atamayla birlikte, 2016 yılı içindeki ikinci atamasını almış oldu.

Profesyonel iş hayatına Sermaye Piyasası Kurulu’nda başlayan Burak Artunç, 1999-2005 yılları arasında kurumsal finans alanında çalıştı.

2006 yılında Pazarlama Planlama ve İş Geliştirme Müdürü olarak AstraZeneca Türkiye’ye katılan Artunç, sonrasında 2008-2010 yılları arasında Satış Etkinlik Planlama Müdürü, 2011-2012 yılları arasında Bölge Müdürü, 2012-2013 yılları arasında Yenilikçi Ticari Modeller Müdürü (Türkiye ve Doğu Avrupa), 2013-2015 yılları arasında Yönetmelik Uyum Müdürü ve 2016 Ocak-Haziran ayları arasında ise Yönetmelik Uyum Direktörü olarak çalıştı.

#BurakArtunç, #AstraZeneca, #TicariMükemmellikveSatışKanallarıDirektörü #manşet

Yorum Yok

Cevap Yaz

*

*

“expomed”
CPHI
BizPoint