• Hakkımızda
  • İletişim/Künye
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
MEDİKAL TEKNİK
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi
No Result
View All Result
MEDİKAL TEKNİK
No Result
View All Result

AstraZeneca Türkiye’de iki önemli atama

25 Ekim 2022
0
AstraZeneca Türkiye’de iki önemli atama

AstraZeneca Türkiye Onkoloji İş Birimi Pazarlama Müdürü görevine Elif Bürkan, Stratejik Sağlık İnisiyatifleri Müdürü görevine ise Ece Nalçakan getirildi.

2005 yılından bu yana AstraZeneca Türkiye’de birçok görev üstlenen Elif Bürkan, İstanbul Üniversitesi Kimya Mühendisliği Bölümü’nden 2001 yılında mezun olduktan sonra Menarini Grup bünyesinde ilaç sektöründe kariyer hayatına başladı. 2005 yılında AstraZeneca Türkiye’ye Kardiyovasküler Birimi Ürün Yöneticisi olarak katılan Bürkan, burada görev yaptığı yaklaşık 17 yıl boyunca birçok sorumluluk üstlendi. 2010 – 2013 yıllarında Kardiyovasküler Birimi Kıdemli Ürün Yöneticisi, 2013 – 2016 yıllarında Kardiyovasküler ve Gastroenteroloji Birimi Pazarlama Müdürü, 2016 – 2018 yıllarında ise Bölge Müdürü olarak görev yapan Bürkan; 2019 yılında uluslararası iBRIDGE CaReMe projesine liderlik yaptı. Bürkan, 2018 yılından bu yana AstraZeneca Türkiye Biyofarma İş Birimi’nde Kardiyovasküler İş Birimi Müdürü olarak görev alıyordu. Elif Bürkan bundan sonraki kariyerine AstraZeneca Türkiye Onkoloji İş Birimi Pazarlama Müdürü olarak devam edecek.

2015 yılından bu yana AstraZeneca Türkiye bünyesinde çalışan Ece Nalçakan ise Sabancı Üniversitesi Üretim Sistemleri ve Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden 2011 yılında mezun olduktan sonra Boğaziçi Üniversitesi’nde Yönetici MBA Programı’nı 2019 yılında tamamladı. 2012 yılında Sandoz’da Satış Etkinlik Uzmanı olarak sağlık sektöründe kariyer hayatına atılan Nalçakan, 2015’te Ticari Etkinlik Uzmanı olarak katıldığı AstraZeneca Türkiye’de 2017 – 2019 yıllarında Ticari Etkinlik Yöneticisi, 2019 – 2020 yıllarında ise Pazar Erişim Uzmanı olarak görev yaptı. 2020 yılından bu yana Ruhsatlandırma ve Pazar Erişim Departmanı’na bağlı olarak Pazar Erişim Yöneticisi görevini yürüten Nalçakan, bundan sonraki kariyerine AstraZeneca Türkiye Stratejik Sağlık İnisiyatifleri Müdürü olarak devam edecek.

Tags: AstraZenecaAstraZeneca TürkiyeAstraZeneca Türkiye BiyofarmaAstraZeneca Türkiye Biyofarma İş BirimiCaReMeEce NalçakanElif BürkanGastroenteroloji Birimi PazarlamaiBRIDGEkardiyovasküler
Previous Post

Anında beyaz gülüşler

Next Post

Two important assignments at AstraZeneca Türkiye

editor

Next Post
AstraZeneca Türkiye’de iki önemli atama

Two important assignments at AstraZeneca Türkiye

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi

© 2024 Medikal Teknik Dergisi.

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi

© 2024 Medikal Teknik Dergisi.