“Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri” Yeni Sahiplerini Buldu!

İlaç ve sağlık profesyonellerinin dergisi Farmaskop tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen “Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri” yeni kategorileriyle gerçekleşti. “Ateşin kadar konuş!” sloganını benimseyen yarışmada toplam 40 kategoride ödül verildi.

Sağlık iletişimini “sağlıklı” bir yapıya kavuşturmak için dört yıldır Farmaskop tarafından düzenlenen “Farmaskop Ulusal Sağlık İletişimi Ödülleri” 25 Temmuz Çarşamba günü Bahçeşehir Üniversitesi’nde gerçekleştirilen törenle sahiplerine kavuştu.  Toplam 200’ün üzerinden başvurunun yapıldığı yarışmanın jüri başkanlığı görevini Ogilvy Türkiye Ülke Başkanı ve Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Aytül Özkan üstlendi.

Cortex, Ghealthcare, Ixir Healthcare, OgilvyHealthworld, QPharmaworld ve Tazefikir’in platform sponsorları olarak yer aldığı yarışmanın kazananları şu şekilde oldu:

A-Sağlık Profesyonelleri İletişimi

“En İyi Ürün/Marka/Firma Kimliği”

•      Cortex İletişim- Ketya- Abdi İbrahim

“En İyi Ürün Lansman/Re-Lansman Kampanyası”

•      Tazefikir Reklam Ajansı- Exforge HCT Hekim Lansmanı- Novartis

“En İyi Medikal Pazarlama Kampanyası”

•      Tazefikir Reklam Ajansı- Hastayla 24 Saat Hasta Insight Filmleri- Novartis- Birincilik Ödülü

•      Cortex İletişim-Abdi İbrahim- Yaşama Etki Serisi/Vaslav Nijinsky Belgesel Film- Başarı Ödülü

•      Tazefikir Reklam Ajansı-Sağlık Yolunda/Mobil Toplantı Merkezi-Novartis İlaç-Başarı Ödülü

“En İyi Eğitim Bilgilendirme Projesi”

•      Tazefikir Reklam Ajansı- Sağlık Yolunda/ Mobil Toplantı Merkezi-Novartis İlaç- Birincilik Ödülü

•      Q Pharma World- Virdia- Q Pharma World- Başarı Ödülü

“En İyi Detailing/ E-Detailing Malzemesi ve Yöntemi”

•      Bu kategoride hiçbir çalışma jüri tarafından ödüle layık görülmemiştir.

“En İyi Bilimsel Etkinlik  Uygulaması ya da Yöntemi”

•      Cortex İletişim-4 Kapalı 1 Açık-Pfizer- Birincilik Ödülü

•      Q Pharma World- Virdia-Q Pharma World-Başarı Ödülü

“En İyi Basın İlanı”

•      Cortex İletişim – Lundbeck Kurumsal İlan – Başarı Ödülü

“En İyi Süreli Yayın/ E-Yayın”

•      Clinic İletişim-ESpriMAX-Aris-Birincilik Ödülü

•      Cortex İletişim-Derin-Lundbeck-Başarı Ödülü

“En İyi İç İletişim Kampanyası”

•      Roche- Overdose Marketing Festival- Roche

“Kariyer Odaklı En İyi Proje

•      Acıbadem Sağlık Grubu- Acıbadem Sağlık Grubu Hemşirelik Hizmeti-Acıbadem Sağlık Grubu

B- Toplum/Tüketici İletişimi

“En İyi Marka Hatırlatıcı Malzeme”

•      Bu kategoride hiçbir çalışma jüri tarafından ödüle layık görülmemiştir.

“En İyi Basın İlanı”

•      Telepati Reklam-Meme Kanseri-Acıbadem Hastanesi

“En İyi Doğrudan Pazarlama Projesi”

•      Bu kategoride hiçbir çalışma jüri tarafından ödüle layık görülmemiştir.

“En İyi WOM Projesi”

•      V For Viral- Yemezler!- Greenpeace Akdeniz- Birincilik Ödülü

•      Tazefikir Reklam Ajansı- Hastayla 24 Saat Kısa Film Yarışması- Novartis-Başarı Ödülü

“En İyi Radyo Reklamı”

•      Bu kategoride yarışmaya başvuru olmamıştır.

“En İyi TV/Sinema Reklamı”

•      Telepati Reklam-Ah Kalbim-Acıbadem Hastanesi-Birincilik Ödülü

•      Telepati Reklam-Meme Kanseri-Acıbadem Hastanesi-Başarı Ödülü

“En İyi Gerilla Projesi”

•      Bu kategoride yarışmaya başvuru olmamıştır.

 “En İyi Açık Hava Tanıtımı”

•      Tazefikir Reklam Ajansı- Degra Vitrin Giydirme-Deva İlaç

“En İyi Entegre Kampanya”

•      Bu kategoride yarışmaya başvuru olmamıştır.

C- Sosyal Sorumluluk

“En İyi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyası”

•      Ghealthcare- Meme Sağlığın Elinde!- MemeDeR- Birincilik Ödülü

•      Abdi İbrahim&Publicis Yorum-Akılcı İlaç Kullanımı Kampanyası Sosyal Sorumluluk Projesi- Abdi İbrahim-Başarı Ödülü

•      Pfizer Türkiye-Gençlere Sağlık-Pfizer Türkiye- Başarı Ödülü

•      Bilim İlaç-Gerçekler Maskelenmesin Projesi-Bilim İlaç- Başarı Ödülü

•      Acıbadem Sağlık Grubu- Acıbadem Sağlık Tırı Van’da- Acıbadem Sağlık Grubu- Başarı Ödülü

“En İyi Bilinçlendirme/Farkındalık Kampanyası”

•      Abdi İbrahim&Publicis Yorum- Akılcı İlaç Kullanımı Kampanyası Sosyal Sorumluluk Projesi- Abdi İbrahim- Birincilik Ödülü

•      Sudler&Hennessey PDO/Doran İstanbul-Lenfoma Platformu Bilinçlendirme Çalışmaları- Lenfoma Platformu-Başarı Ödülü

•      Sağlık Bahçesi-Okulda Diyabet Programı- Sanofi/Aventis-Başarı Ödülü

•      Clinic İletişim-Dünya 2.’leri Tip 2 Diyabete Karşı Novartis- Başarı Ödülü

“En İyi Doğa Dostu Kampanya”

•      Bu kategoride hiçbir çalışma jüri tarafından ödüle layık görülmemiştir.

“En İyi Kadın ya da Erkek Sağlığını Korumaya Yönelik Kampanya”

•      Acıbadem Sağlık Grubu – Meme Sağlığını Bilinçlendirme Filmi-Acıbadem Sağlık Grubu Birincilik Ödülü

•      Ghealthcare- Meme Sağlığın Elinde!- MemeDer- Başarı Ödülü

 “En iyi Engellilere Yönelik Kampanya”

•      Türkiye Beyazay Derneği- EE-Ticaret/Engelsiz E-Ticaret- Türkiye Beyazay Derneği

“En İyi Sağlıklı Beslenmeye Yönelik Kampanya Kampanya”

•      Bu kategoride yarışmaya başvuru olmamıştır.

“En İyi Hijyen Kampanyası”

•      Bu kategoride yarışmaya başvuru olmamıştır.

 “En İyi Kamu Bilgilendirme/Farkındalık Kampanyası”

•      V For Viral- Yemezler!- Greenpeace Akdeniz – Birincilik Ödülü

•      Ghealthcare- Meme Sağlığın Elinde!- MemeDer- Başarı Ödülü

D-Sosyal Dijital Kategoriler

 “En İyi Web Reklamı Tasarımı”

•      Bu kategoride yarışmaya başvuru olmamıştır.

“En İyi İnternet Sitesi/Uygulaması”

•      Ghealthcare- Migrene Son Hayata Devam- Pfizer

“En İyi Sosyal Medya Kullanımı”

•      Ghealthcare- Migrene Son Hayata Devam- Pfizer

“En İyi Mobil Sağlık Projesi”

•      Buzz Medikal- Konuşan Broşür Projesi- Novartis- Birincilik Ödülü

•      Tmob Bilişim Yazılım Teknoloji Sistemleri- Memorial Sağlıklı Yaşam- Memorial Sağlık Grubu- Başarı Ödülü

“En İyi Bilgisayar Bazlı Proje”

•      Bu kategoride hiçbir çalışma jüri tarafından ödüle layık görülmemiştir.

“En İyi Advergame/Gamification Uygulaması”

•      V For Viral-Yemezler!-Greenpeace Akdeniz

 “En İyi Yenilikçi Dijital Mecra Kullanımı”

•      Buzz Medikal-Augmented Reality Broşür Çalışmaları-Novartis

“En İyi Dijital Entegre Kampanya”

•      Ceotech-Doktor Web Ofis-Abdi İbrahim/Actavis/Bilim/GlaxoSmithKline/Ferring/Liba/MSD/Roche

E- PR/İletişim Kategorileri

“En İyi İletişim Yönetimi”

•      Bu kategoride hiçbir çalışma jüri tarafından ödüle layık görülmemiştir.

“En İyi PR Projesi”

•      Bu kategoride hiçbir çalışma jüri tarafından ödüle layık görülmemiştir.

“En İyi Etkinlik Yönetimi”

•      Bu kategoride hiçbir çalışma jüri tarafından ödüle layık görülmemiştir.

F- Genel Kategoriler

“En İyi Kurumsal Kimlik Kampanyası”

•      Bu kategoride hiçbir çalışma jüri tarafından ödüle layık görülmemiştir.

“En İyi Sağlık İletişim Ajansı Kurum Kimliği ve Tanıtımı

•      Bu kategoride hiçbir çalışma jüri tarafından ödüle layık görülmemiştir.

“Büyük Ödül”

•      Abdi İbrahim&Publicis Yorum-Akılcı İlaç Kullanımı Kampanyası Sosyal Sorumluluk Projesi-Abdi İbrahim

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here