• Hakkımızda
  • İletişim/Künye
  • Dergimize Abone Olun
  • E-Dergi
MEDİKAL TEKNİK
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi
No Result
View All Result
MEDİKAL TEKNİK
No Result
View All Result

“Göz Sağlığınızı Görmezden Gelmeyin”

13 Kasım 2015
0


Johnson & Johnson Vision Care, 16 Mayıs – 30 Haziran 2014 tarihleri arasında “Göz Sağlığınızı Görmezden Gelmeyin” bilinçlendirme kampanyası gerçekleştirecek.

“Göz Sağlığınızı Görmezden Gelmeyin” sloganıyla yola çıkan Johnson & Johnson Vision Care 16 Mayıs – 30 Haziran tarihlerinde gerçekleştireceği bilinçlendirme kampanyası ile göz sağlığının ve muayene olmanın önemini hatırlatacak. Herkesin yılda bir kez şikâyeti olmasa dahi göz muayenesi olması gerektiği bilincini yerleştirmeyi hedefleyen Johnson & Johnson Vision Care görme kusurlarını düzeltmek için seçilecek yöntemlerde doğru medikal cihazın reçete ile verilmesinin öneminin altını çizecek. Johnson & Johnson Vision Care kampanya ile gerek profesyonel alanda gerekse sosyal yaşamda başarının görme ile ne kadar paralel olduğu noktasında gençlerin farkındalığını arttırmayı hedefliyor.

Kırma kusurlarının düzeltilmesindeki sağlıklı medikal cihzalardan biri olan kontakt lens kullanımına uygun olan kişilerin kaygılarının giderilmesine yardımcı olacak kampanya aynı zamanda kontakt lens kullanımında göz hekimlerinin rolü ve reçete yazılmasının önemini de vurgulayacak.

Johnson & Johnson Vision Care; internet, sosyal medya ve sektörel gazetede yer alarak yaklaşık 3 milyon kişiye ilan, broşür, reklam e-postaları ve sosyal medya hesapları yardımıyla ulaşılması beklenen bilinçlendirme kampanyasında, ağırlıklı olarak “Göz Sağlığınızı Görmezden Gelmeyin” sloganıyla herkesi yılda bir kez 15 dakika ayırarak muayene olmaya çağıracak. Yine kampanya dâhilinde düzenlenecek açık hava aktiviteleri ile üniversiteler,kurumlar ve spor merkezlerinde de düzenli göz muayenesinin önemi hakkındaki kamuoyu bilinci artırılacak.

Kampanyanın farkındalığı arttırıcı ve eğitici yönüne destek olmak amacıyla, sadece göz hekimleri tarafından hastalara ulaştırılacak bilgilendirme kiti ile kontakt lens uygulamaları sırasında yaşanabilecek sorunların önüne geçilmesi ve kontakt lens kullanım sürecinin kolaylaştırılması sağlanacak. Johnson & Johnson Vision Care’in gerçekleştirdiği kampanyanın, göz sağlığını korumak için düzenli muayene olma bilincinin oluşturulmasına yardımcı olarak, kontakt lensler hakkında doğru bilinen yanlışların azalmasına yardımcı olacağına inanılıyor.

Tags: etkinlikGözGöz SağlığıKampanyaSağlık
Previous Post

Liv Hospital Ve İstanbul Bilgi Üniversitesi’nden Sağlıkta Büyük İş Birliği

Next Post

Hastaneler İmzalarını Elektronik Ortamda Atacak

editor

Next Post

Hastaneler İmzalarını Elektronik Ortamda Atacak

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi

© 2024 Medikal Teknik Dergisi.

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel
  • Medikal Ekipman
  • Sağlık
  • İlaç
  • Röportaj
  • Atama
  • Makale
  • |ENGLISH|
  • E-Dergi

© 2024 Medikal Teknik Dergisi.